Sen Kesinlikle Messi'sin. Engellere rağmen herşeyin üstesinden gelen bir uzaylısın. Kavgadan kaçınmaya çalışırsan ama damarına basıldımı affetmessin. Asla vazgeçmessin!
Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!