Sevdiğin kişi için her türlü zorluğu göze alan birisin. Onu incitmemek pahasına ne olursa olsun yaparsın. Bu özelliğinin iyi tarafı olduğu gibi kötü taraflarıda var.Bazen senin açından doğru olan şeyler karşıdaki kişi için olumsuz sonuçlar doğurabiliyor.bazı durumları tam anlamıyla anlamadan yanlış adımlar atıyorsun.biraz daha dikkatli olmalısın.unutma ki sevdiğinden ayrılan tek kişi sen değilsin!!