Sen aynı Ayaza benziyorsun onun gibi sürprizlerle dolusun ve pozitif birisin arkadaşlarını teselli etmeyi çok iyi başarıyorsun arkadaşların ve ailen senden çok memnun ayrıca komik eğlenceli çalışkan ve başarılısın ayrıca yakışıklısında
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun
İyi dürüst seecensin ama yablış kararlar veriyorsun dikkat et gözünü aç birisi için herkesi tepme biliyorum çünkü sen zaten kişilik özelliklerinde onun gibi sen metesin HE BİDE KIZİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :)