O da sen de Kasım doğumlusun
Siizinkisi bir aşk hikayesi. testin sonucuna göre çıkçaksınız o seni sevioo sen onu sevion arada da engeel yok..şunu söyleyebilirim küçük tartışmalar da olsa uzun yıllar bile çıkabilirsiniz...
Senin kişiliğin; Aşk, aşk, aşk... Sen aşıksın. Kabul et! Onun dışında; tatlı, erkeklerin dikkatini hemen üzerine çeken, kibar birisin. Ama haksızlık söz konusu olunca içinden canavar çıkabilir!
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Seen çok iyi bir insansın senin sayende insanlar emin ellerde çevrendeki insanlar çoğalacak ve seni sevecekler sen insanlar için kendini feda edemiyorsun diğer insanlara ilaç oluyorsun 😭💗
Arkadaşlarını mutlu eder seversin komik birisisin ve eglencelisin
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗