Büyük ihtimalle bulutların üzerindesiniz. Belli ki ilişkinizde herşey yolunda, hayatınızın erkeğini/kadınını bulduğunuzu düşünüyorsunuz. Böyle düşünmekte çok da haksız sayılmazsınız, çünkü hayatınızdaki kişi sizi gerçekten mutlu ediyor, hayata çok daha güzel ve olumlu bir perspektiften bakmanızı sağlıyor. Herşey gelecekte aynı şekilde devam edebilir de etmeyebilir de. Aranızdaki ilişkinin yoğunluğu azalmaya başladığında boşluğa düşmemek için şimdiden önlem almalısınız. Hayatınıza sevgiliniz dışı
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...