Sasha gibi güzel ve bir yandan psikopatsın
Sen barışsın intikam almayı seviyorsun ve sevdiklerine çok değer veriyorsun.
Sen tam bir pisliksin arkadan saldırır hep güölünün yanında olmaya çalışırsn