Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.
En kotusu sizin kaderinize yazilmis.Umariz bedeninizi soguk tutmayi becerebilirsiniz hem o anda hemde diger tarafta bu size lazim olcaktir umarim...Keske degisme sansiniz olsaydi ama artik cok gec...
Bilgi : "Flüorit , Apatit" ; potansiyel var. Unutma Jeoloji bir aşktır... Yetenek : "Pusula" ; ara sıra yönünü şaşırsanda biraz güven veriyorsun... Tecrübe : "Eosen" ; Jeoloji'de zaman ağır geçer.Bak üstadlarına! hepsi "sabır taşı" olmuş...