Sen muhtemelen bir uzaylısın aşırı sakin kalbinde yanlızca bir erkek bulunan birisin bazı konularda çok başarılısın ama bu kesinlikle aşk deil :D
Ayh ayh! Şehrazat2! Yaa şehrazat çıkmanı pek istemzdim cnku şehrazat hic gülemiyorki! Ama sen gül!
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Senenin en soguk mevsimidir. Gunlerin en kisa oldugu gunde baslar, gun ve gecenin esit olmasina kadar devam eder. Kuzey yarim kurede 22 Aralik ve 21 Mart arasidir. Guney yarim kurede ise bu 22 Haziran ile 23 Eylul arasidir. Tropik ve kutup bolgeleri haric kıs, onceki mevsim olan sonbahardan ve sonraki mevsim ilkbahardan oldukca farklidir. Sicakliklar dusuktur.
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir Pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir.Tezcanlıdır ve hareketli yaşamayı sever.
Ateş daima azimli liderlik duygusu yüksek ve hırslı bir elementtir. güç elementi olduğundan gelen daha iyi olma hırsı onları devam etmeye teşvik eder.(ateş ısı kaynağıdır ısı olmadan canlılar yaşayamaz)
Gerçekten Lisa gibisin yoksa Lisa'nın ikizi misin:)
Çok güzelsin sevdiklerin için kendini feda edersin havalısın
Baya tanıyon beni çocukluk arkadaşımbile olabailirsin, gerçi emin değilim sallayarak dabu sonucagelmiş olabilirsin...
Mal gibi dolaşırsın saldırıya uğrayınca kaçarsın
Seni kibar şey seni.Çok sevimli ve kibarsın.Seviliyorsun kibar insanları herkes sever.
Sen tam bir meleksin sen çok şefkatlisin harika bir dinliyicisin sevgi için herşeyi yaparsın arkadaşlık senin için elmastan bile daha kıymetli böyle devam et