Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Cesursun kuralcısın ama disiplinlisin.Lider ruhlusun eğlencelisin ama içinde.İnsanların en kötü davranışında ceza alması gerektiğini düşünüyorsun ama bence onlara bir şans daha verebilirsin.Kararlısın.Zekisin.Sinirlenince sınır tanımıyorsun.
Sen briar gibi uyku sever ve tatlısın sütlü çikolataya bayılırsın...! :)
Sen ağırbaşlı ve zeki bir insansın. E ne diyelim birazda tatlısın. Değer verilecek kişileri ve teşekkür edilecek yeri iyi biliyorsun!
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Sen tam Chan'ın ideal tipisin! Lider ruhlusun ve kendinden önce başkalarını düşünüyorsun
Sen Lee know'nun ideal tipisin! Hem komik, hem de karanlık.
Hyunjin ile çok müp yakışırsınız bee
Vay canına! Felix'in ideal tipine bu kadar benzemeyi nasıl başardın? Birlikte ne güzel brownieler yapardınız kim bilir. Umarım bir gün onunla tanışırsın.
Kendini beğenmiş bir tavrın var ve bu arkadaşlarına deger versen bile bu durum onları üzüyor :)
Kitap kurdusun.Kitap okumaya bayılırsın.Çok iyi kalplisin.
Seni tatlı kız. Rosé... Diğer üyelere göre bambaşkasın Çocuk ruhlu yetenekli ve duyarlı. İçindeki tutum ve hakimeyetini güzel bir şekilde kullanabiliyorsun. Birazda kıskancız sanki ;) benim olan hem benimdir diyorsun. Biraz ice kapanıksin guzellik :]
Senin ruh eşin shuhua Sen çok tatlı ve çok havalı birisin ilişkide baskınsın
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Kendini sevmiyorsun ve bu çoğu zaman özgüven eksikliğine yol açıyor.Unutma kendine güvenen kız her zaman daha güzeldir.Kendine güven,güzelliğine güven.Gülümsemekten çekinme çünkü gerçekten güzelsin.Biz kızlar her zaman güzeliz bunu unutma.Sadece biraz bakımlı olman yeterli olacak :)
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Way be kardeşm sen nasıl bi insansın boyle ... gel bi kucakLimm senii
Sen Twilight Sparkle’sın! Başarılı, ciddi bir kişiliği olan, dersleri okulu seven, tek başına yetebilen, kitaplarına çok değer veren birisin. Ama şunu söylemek gerek ki bu kitap bile olsa arkadaşların senin için her şeyden çok önemlidir.
Hanım hanımcık hallerinle herkesi büyülüyorsun.Giyim tarzın da üstüne yakışanı giymeyi seviyorsun.Ailenin sözü senin için önemli ve büyük yeri var.Hayallerini gerçekleştirmekten yanasın,sana değer veren arkadaş çevren var değerlerini bilmelisin.
Tam bir asıl kuğu sun sakın bacağındaki hançeri takmayı unutma
Sen Duru'nun kayıp ikisi gibisin. Bazen sadece kendi bildiğini yaparsın ama gerçekten çoğu konuda bilgi sahibisin. Tabi önyarılı olduğun konularda var ama bunlara biraz zaman kolay aşarsın.
İçine kapanik, munis, duru, gizemli, kirilgan ama sevecen bir insansin
Ohh!!! ne sesli bir ev.Dikkatli olun ilerde kızlar büyüdükçe masraflar oldukça fazla olabilir..
Biraz normal kilonu açmışsın ama sen daha fazla almamaya bak...
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Sen Kozasın, duygularını kolaylıkla gizliyebilirsin. Zekisin, insanlarla uğraşmayı ve üstünlük taslamayı seversin ve kendini eğlendirmeyi çok iyi bilirsin...
Aşk senin için bir tutku.Biri senden mi hoşlanıyor?Onu itiraf ettirmek için elinden geleni yaparsın ve tam bir aşk yaşarsın !
Elzem, duygusal zekâ ve sezgileri güçlü bir karakterdir. İnsanların duygusal ihtiyaçlarını anlamada ustadır ve onlara empatik bir şekilde yardımcı olur. Başkalarını koruyarak ve rehberlik ederek onların ruhsal iyilik hali için çaba sarf eder.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Yerinde duramayan birisiniz.cok arkadaşiniz var ve sosyal yaşaminiz cok renkli. dedikoduyu biraz seviyorsunuz. sizi taniyan sizin gibi biri daha olmadigini duşunuyor. dikkat cekmeyi cok seviyorsunuz.
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Çok inatçısın aynı zamanda hayvanlara vb. Çok özen verirsin
SENİN ÖZELLİKLERİN TAMDA HELİNİ YANSITIYOR
En olgun yaş ama sana biraz fazla kaçıo heralde...xD
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Elektronik ya da akustik, bu enstrumanı duymayı seviyorsunuz. Tuşlarını parmaklarınızın altında hissetmek hoşunuza gidiyor ve sunduğu seçeneklerin her müzik tarzında kullanılabilmesi onu sizin için vazgeçilmez kılıyor. Eğer artık piyano öğrenmenin ya da bildiklerinizi geliştirmenin zamanının geldiğini düşünüyorsanız: www.gaeabaykus.com
Öğrencilerin başbelası çenenizi tutamadığınızdann her olayı ayaklı gazete gibi öğretmenlere yetiştiriyorsunuz ...
Sen Teddy'sin onun gibi günlük tutmaya bayılıyorsun.
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Sınıfın 2yüzlüsü sensin! Bi bu yandasın, bi öbür yanda. Vallahi senden korkulur!
Çok sevimli ve tatlısın. Ve kesinlikle bom sun ^^
Kız olmana rağmen erkeksi yönlerin de var.Bazen çok sinirleniyorsun.Ama olumlu bir yanın araştırmacı ve gözlem cilik özelliğinin üstün olması.Müzik senin bedeninde kaynayor.
Sen çok zeki cesur iyi kapli ve güçlü karakterli birisin.İnsanları korumayı seviyorsun.Onlara iyi ve akıllıca öğütler verebiliosun.
Ölmek isteyen fakat ölümden korkan birisin.
Hey... Yeni bir baş belasımı doğuyor yoksa? Siyahın içindeki beyaz olmaya hazırmısın?
Ela göz,kumral,erkek
Sizin temel düşünceleriniz genelde işleri nasıl sonuçlandıracağınızı planlamak üzerine yoğunlaşmış. Sistematik bir yaklaşım geliştirerek işleri, ilişkilerinizi ve hatta yaşamı anlamaya çalışıyorsunuz. Siz kendinizi çevrenizde ki kaynakları arttıran bir insan olarak görüyorsunuz. Çevrenizdeki yetenekleri ve kaynakları araştırıyor, deneme yanılma yolu ile dünyanızı tanımaya çalışıyorsunuz. Keşifleriniz ile yetenekli insanları ve kaynakları doğru yerde kullanma gücünü kazanıyorsunuz. Eğlenmek sizin için bir olaydaki bütün gerçekleri araştırmak ve tüm parçaların doğru yerine oturmasını sağlamak demektir. Siz bir işte ya da ilişkideki başarılı kısımları büyük bir dikkat ve zevkle incelersiniz. Her başarılı bölüm sizin için tekrar değerlendirebileceğiniz ya da başka bir alanda yeniden kullanabileceğiniz değerli bir parçadır. Birçok kişinin şaşkın ve hayranlık dolu bakışları altında siz var olan kaynaklardan yeni ve orijinal kavramlar, fikirler, olgular yaratırsınız. Teknik yaklaşımınız, rahatlıkla eksik yapılan işleri hemen görmenizi sağlar. Bu başkalarında kendilerini savunma ihtiyacı doğurabilir ve sizi aşırı ciddi olmakla suçlayabilirler. Genelde bir hata yapıldığında siz bunu fark eden ilk kişi olduğunuz için insanlar sizden çekinmeye başlayabilir. Fazla hareketin olmadığı bir ortamda özellikle dikkatli olun. Yeniliklerin olmadığı bir ortamda kendinizi değişmez bir döngü içinde hissedebilir ve mutsuzluk yaşayabilirsiniz. Başkaları sizi negatif, mızmız yada sorun arayan birisi olarak görebilir. Gerçekte siz aslında sadece kayıpsınız ve ne istediğinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Eğer sarıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, kişisel gelişiminiz başkaları ile olan ilişkilerinizden daha önemli demektir. Eğer portakal rengini sarıdan daha çok seviyorsanız, başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarınızdan daha önce düşünüyorsunuz demektir.
Hava özelliği gösteren insanlar kendilerini üzüntülerinden endişelerinden vb. kötü şeylerden soyutlayabilirler. özgür olmak gezmek (rüzgar gibi) içlerine işlemiştir.moralleri yüksek ve neşelidirler (hava olmadan canlılar yaşayamaz)
Türkçenin bir üst seviyesindeki derstir.Şiirlerin yazımı ve Türk Kültrüyle alakalı bir ders tipidir.
Türkiye standartlarına %50 uyuyorsunuz!
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Kara Kedi/Adrien Agreste'e benziyorsun.
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
Sen emily sin yılmaz ve bir okadar sinsisin
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Maalesef çirkinsin. Kendine Bakmalı ve Çok güzel giyinmelisin. Çirkin olmaman için bunlar yeterli. Ama sakın üzülme çünkü artık güzel bir kız olabilirsin.
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Veyl kadar dipsiz, ilginçsin sen. Siyahın kızısın. Güçlü ruhun, siyaha boyanmış senin. Konuşmayı pek sevmezsin. Güzel bir karakterin var. Tebrikler!
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Ve evet sende bir pskopatsın ...hemde iyi bi pskopat
Cesur ve güzelsin. Bildiğini okursun ama duygulara da önem verirsin.
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Sakin birisin. Mantığınla hareket edersin. İnsanlara daha anlayışlı yaklaşırsın. Ağzın iyi laf yapar. Laf alma konusunda iyisin. Olayları çözmek senin işin.
Senin kocan onur olmalı onun gibi insanları hayatına zor alırsın ama alırsan bırakmazsın merhametlisin ve sevdiğine değer verirsin
İnsanlara isimleriyle seslenmeyi sevmiyosun😶
Grubun doktorunun. Her konuda bilgin var, insanları kolay sakinleştiryorsun.
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
Senin sevgilin Marcus Bruce Marshall! Dikkat et seni de güzelliğinden dava etmesin 😉
Biyoloji tam anlamıyla seni yansıtıyor. Seçeceğin meslekte bu durumu göz ardı etme. ;)
Sen sevdiğin kadın için her şeyi yapmaya hazırsın! Çok güçlü bir karaktere sahipsin aynı zamanda sevdiğin kadına sonuna kadar bağlısın
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗