Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Karneniz 5,5,5,5,5 sbs niz 450,000 ın altında değil öğretmen yalkası birisiniz kabadayı/serseri5000i nin ödevini ve yazılısını yaparsınız siz çalışkansınız...
Sen gösterişle atağı birlikte yürütmeyi seviyorsun. Complete Armor'ları giymek için gerçekten sabırlısın ve bu sabrının karşılığını da alıcak gibisin çünkü karşı ırkla savaşa girdiğinde hem defansın hem de atağın iddialı duruyor olucak.. :)