Issız yerlerde ,ormanlarda çok gezme.Tamam doğayı sevebilirsin ama aşırıya kaçma yoksa Ayı saldırısından dolayı 1-2 yıl içinde ölebilirsin !
V olmak çok doğal bir duygudur. Herkes V olabilir. :D <3 (Dikdörtgen kafalı V <3)
İçe kapanık olsan da arkadaslarının yanında konuskan ve eglenceli olman ve yasına gore olgunsun yeri geldiginde konusan birisin
Bazen güvenir bazen güvenmez bazen kazık yer bazen yemessin
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Bu kişiler diğer kişiler çevresindeki insanların hayretlerle eşlik ettiği olayları büyük bir sukunet içinde karşılık verirler ve her zaman sakindirler, bu sakinliklerinden dolayı bazen çevresindeki kişilerin eleştiri oklarına maruz kalabilirler.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗