Siz dostlarınızı, ailenizi kaybetmekten, yalnız kalmaktan çok korkuyorsunuz. Bu yüzden onların her türlü ihtiyaçlarına, taleplerine aşırı duyarlısınız. Sizi yormalarına izin veriyorsunuz. Yalnız kaldığınızda ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz, canınız sıkılıyor bu duruma. Aslında kimseye ihtiyacınız olmadığının bir şekilde farkındasınız, ama bu farkındalılığı hayat pratiği haline dönüştürmüyorsunuz. Arada bir yalnız kalma egzersizleri yapın, tek başınıza yolculuklara çıkın, hiç değilse yürüyüş yapın
Sen Galatasaraylısın ve bu forma eminim sanada çok yakışacak.. Sende çok sevmişsin belliki.. Git hemen al sende bir tane, hadi koş.. Emin ol Cemil İpekçi'den çok sana yakışacak, sende magazinlere konu olacaksın, sende moraracaksın.. Heyyy, ne duruyorsun hâlâ? Seni bekliyor store'lar.. Git ve morar!
Yüzüme bile bakılmaz benim diyorsun kendini fazlasıyla çirkin buluyorsun aynaya bakmak bile istemiyorsun bakımdan uzaksın kızlar/erkekler yüzüne bile bakmıyor yalnızsın da bi ilişkin de yok...Ama canını sıkma biraz bakım herşeyin ilacıdır sadece kendine güven ;)
Aklın fikrin şeytanlıkta! Seni anlamak ve seninle ilişki kurmak neredeyse imkansız. Çünkü çevrendekileri kolaylıkla kandırabiliyor ve kendi çıkarlarını her şeyden üstün tutuyorsun. Ailene zaman zaman yalan söylüyor veya yaptığın şeyleri onlardan gizliyorsun. Bu da insanların sana şüpheyle yaklaşmasına ve inanmamasına yol açıyor. “Küçük şeytanlıklar yapmaktan bir şey olmaz” diye düşünüp şeytana uyma, çünkü her yanlış biraz daha büyük yanlışlara yol açar.