Sende herzaman birini kurtarma dürtüsü,isteği var ve bunun için her şeyi göze alırsın.en büyük özelliğin cesaretin.büyük işler başarsanda asla mütevaziliğini kaybetmezsin.ama senin bu fazlaca cesaretin seni pinpirikli yapıyor her olaya bu kadar cesaret göstermeye çalışmasan iyi olur.kendini farkettirmeyi seven bir insansın
İnsansın sen!! En alasından bi adet homosapiens'sin! Benim vampir olmaya ihtiyacım yok diyorsun..Haklısın. Sen çeşit çeşit yemeğinle ve faniliğinle mutlusun dostum :D Mahluklar içinde en tehlikelisi insan olamayan insandır zaten, kan emiciler de kim?! Ama şunu da unutma en zoru insan olmaktır ve nesli tükenmek üzere, aman dikkat :)
Kısasın ama çok atletiksin ama bazen kısa boyun sana dezavantaj olabiliyor.Yaptığın hareketler inanılmaz.Tam manasıyla sen bir high flyersın.Hiç çıkarmadığın maskelerin ile ünlüsün.Bitirici hareketin pantolanlarından da görebileceğimiz gibi 619.Manası 619 senin Meksika'da bulunan memleketinin plaka kodudur.Kısacası sen Rey Misterio'sun.
Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.