Sen Aşkın Erizgi'sin. Kara gözlüsün ve cesursun. Tam bir queensin. İnsanlar seni hep kıskanır ve arkandan konuşurlar ama sen takmazsın. Sen kıskanılacak türden birisin.
Sen Ateşpare kitabından Aşkın Erizgi'sin! Aşkın kadar güçlü ve hırslısın. Eşitsizliğie tahammülün yok
Kesinlikle insanlara değer veriyorsun fakat bunu belli etmiyorsun. Canının her istediğinin yapılmasını istiyorsun
Sen kesinlikle 4N1K'sın.Sen ileride/şimdi o 5 arkadaş gini harika bir dostluk yaşayacaksın..Bindan eminim.Ve hiç şüphem yok ki senin bir Ali'n ve Barış'ın vardır.Hissedebiliyorum.