Sen pembeyi deli gibi seven rengini kimseye kaptırmayan sevimli enerjik ve çok tatlı bir kızsın çapkın şımartılmayı seven birisin kardeşin selenayı çok seviyorsun ve en sevdiğin dersler matematik fen ve ingilizce akıllı espirilisin insanları güldürmeden durduramazsın !! :D sen bir tilki kızsın inatçısın :) hayvan seversin şeker ve gökküşağı kızsın
Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...