İlkbahar, butun agaclarin, canlilarin uyandigi bir mevsimdir. Senenin dort mevsiminin en sevimlilerindendir. Kis mevsimindeki soguklardan cikan insanlar tarafindan, sevgi ile karsilanir. ilkbahar, hayatin bir silkinisi ve uyanisidir.ilkbaharda soguk bir mevsimden, ilik bir hava icerisine girilmektedir. Bu esnada gecislere cok dikkat etmeli, kis giyeceklerini hemen cikarip atmamali, yavas yavas vucut isisini degistirmeyecek sekilde elbiseler giyilmelidir.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Topuklu ayakkabılara bayıldığın gibi converselerden de ayrılamıyorsun. Bunlar senin ayakkabıların!!!
Sadeve masumsun ama kaendini diiştir
Ne yaparsaniz yapin, ilk askinizi unutmaniz mümkün degildir. Yillar sonra dönüp, "ben ona nasil asik olmustum acaba" diye pismanlikla karisik garip bir duygu da yasayabilirsiniz, olsun. O, size ilk aski tattirmis, en önemli yasam tecrübelerinizden birini yasatmistir. Aranizda geçenler aci bile olsa, dönüp minnetle anacaginiz biri hep var olacak. Daha ne olsun?
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Derslerinle çok ilgilisin.Her sınavdan 100 alırsın .Test çözmeyi bırakta kendinle ilgilen
<><a href="http://www.facebook.com/KimBakmisCell"> Kim Bakmış</a><> <a href="http://www.facebook.com/MsnSmileys"> Msn Smileys</a><> <a href="http://www.facebook.com/SuperKlip"> Klip</a><> <a href="http://www.facebook.com/SuperMp3"> Mp3</a><> <a href="http://apps.facebook.com/seedafcbf/"> Dna Aşk Testi</a>
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Sezgisel güçleri yüksektir, oldukça hassas bir kalbe sahip insanlardir. Gururlarına olabildiğince çok düşkün kişilerdir, gururları kırıldığı zaman asla ve asla afları yoktur. Aslında çok daha yumuşak başlı, daha anlayışlı olmaları gerekmektedir.
Ögrenci yasamı kısıtlı yasam kosulları ama olsun sehir canlı kızlar kanlı ak bakalım deliuanlı xD
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Su duygusal karakteri olan gerketiğinde olaylara insanlara... başka açılardan bakabilen kişilerin özelliğidir.Su bir sorun karşısında enerjisini harcamak yerine o soruna göre şekil alır işte sende bunu yapabiliyorsun. (su hayatın kaynağı başlangıcı merhametli ve yaratıcıdır)
Sen tam Felix'in ideal tipisin! Çok samimisin ve arkadaş çevren çok geniş
Senden hoşlanan çok kişi var ama sen sadece sevdiğin gönlünün düştüğü kıza bak sakın onu kıskandırmak için Başka birisi ile olma yoksa kötü şeyler olabilir:)