Özgün ve yaratıcı bir insansınız, ama biraz da uyumsuz ve huzursuz. Topluma renk katıyorsunuz. Aslında arıza çıkarmak bazen hoşunuza da gidiyor. Muhtemelen hayat şartları sizi bu hale getirdi. Olsun, ekolojik denge için size de ihtiyacımız var.
PoP AğırlıkLı BiR diNLeYiCiSin AynI ZaManDa dA BaZı ŞeyLeri TakMaDan EdEmiyOrsUn..BizDen SöLemEsi HaYAt BöLe GeçMeZ..kOrKma GeÇeR AcISı iLk DeFa mı AşIk oLdUn SeN AaA =)
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.