Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Kendisi grubun lideri ve her şeyde çok yetenekli kendisi benim de bias’ım olur !!!
Herşeye baştan bi göz gezdir..
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Sen lalallalala sın dışa dönük ve eğlencelisin hep gülersin üzülmeyi çok bilmezsin arkadaş ortamın her zaman vardır💗
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Uğur Böceği/Marinette Dupain-Cheng'e benziyorsun.
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Alışveriş ve moda bağımlısı,kendisine değer veren,bakımına ve makyajına dikkat eden bir kızsın
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Grubun en güçlüsüsün en büyüğü olduğun için ayran bi başka
Senin auran bambaşka. Diğer üyelere göre oldukça klas ve zarif bir kişiliğe sahipsin. Sen grupta genelde sessiz ve uyum sağlayan kişisin.