Hırslı,kendini kanıtlama isteği olan,kurnaz,gücü zeka ve cesaretin üstünde tutan,ailesinden çok kendi çıkarlarını önemseyen,ırkçı,düşmanını küçümseyen bir zalimsin.tabi iyi yanlarında var hırsın seni bir çok düşmanından daha zeki yapabilir büyük usta olabilirsin.gittiğin yoldan asla geri dönmezsin ama birinci olmak içinde hileye bile başvurursun.fazla liderlik takıntın var yen bunu :D
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!