Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen çok iyisin aynı benim gibisin senin gibi biri bulmak zor yani kısaca ikizimsin TwT
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Sen hayatında boş zamanlarını iyi geçiren birisin hatta hiç birşey bulamazsan internetten bile araştırma yapabilirsin
Birbirinize ihtiyaç duyuyorsunuz. Gün içinde sık sık araşıyorsunuz. Bazen bahaneler uyduruyorsunuz. Bazen de “sesini duymak istedim” cümlesi yetiyor. Gelecek planları konusunda biraz aceleci davranıyor. Yanınızda başkaları varken bile bir eli hep üzerinizde. Sanki “O burada işte, benim yanımda” diyor. Aşk ihtiyaca dönüştüğü gibi, ihtiyaç da aşka dönüşebilir. Bir zararı yok diyorsanız buyurun devam edin. Zaman içinde karşılıklı sevgi, saygı ve güven ilişkisi oturtabilirseniz mutlu sona erişirsiniz. Ama ben tutkulu bir aşk istiyorum diyorsanız, bu ilişki pek size göre olmayacak.
Saflığın ve temizliğin simgesidir. İnsanlara ferahlık ve güven duygusu verir. Sağlığa önem verir.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗