Sen nerdeyse tamamen pisikopatsın eğer zeki isen pisikopatlığın baskalarına tam anlamıyla zarar olmas eer kendini kontrol edemessen katliama kadar gider bu olay...
Therian olmaya bayılıyorsun ama bu konuda profesyonelsin
SEN HAYVANLARI ÇOK SEVİYORSUN.TAM Bİ HAYVAN DOSTUSUN
Hayvanları Çok Seviyorsun Hemde Hepsini
Cringe dgilsin bravo demekki ergenlikten etkilenmemissinn yes bravos
Oyunu çok iyi biliyorsun.Böyle giderse büyüyünce Scott Cawthon'un şirketinde bile çalışırsın.
Sen bir aroace sin yani Sen aşk ve cinsel duyguların yok ve birisine asla aşık olamıyorsun Merak etme kimse senin gibileri Boyle oldunu anlamaz!
Sen o kişiyi gerçekten çok seviyorsun! fakat bu sevgin ayrıca takıntı, onu ne kadar sevsende başkalarını onun için incitmeyi göze alabilirsin. Ayrıca çoğu konuda içe kapanıksın,Ya fazla yada çok az arkadaşın var ve biraz rahatlamaya ihtiyacın var!!!
Çok tatlısınız ama hiçbirşeyi yapamayacağınızı düşünmeyin. Bu en büyük hatanız
Ergenlığın belırtılerı sende az var!hayatta ne mutlusun ne üzgün. ıkısının karışımı gıbı bırşey yanı. hayattan keyıf almaya başla yoksa sonradan pışmann olabılırsın!:))))