Çok sewiyorsunuz ve çok kıskançsınız kıskanmak doğaldırr kıskanın =) kıskançlığınız yüzünden hep sorun yaşıyorsunuz belkide tüm sewgilililerinizle bu yüzden ayrıldınız kıskandığınızz zaman çok belli ediyorsunuz belli etmeyin ii olur ;)bide kendinize hakim olun derin derin nefes alın 10 a kadar sayın içinizden ee malümm heran katliam çıkabilir...
Duygusal yönün ve sezgilerin ağır basmas nedeniyleı kendini bilinçli kullanıyorsun.Çok duygusalsın ve her ortama ayak uydura bilme özelliğin var.İnsanlara karşı nazik ve hoşgörülü davranıyorsun buda seniDuygusal - Sezgisel - Hislerde enerjik - Sezgisel kaabiliyetli - Pasif - İçe dönük - Ritmik n hoşgörülü bir insan olduğunu ortaya çıkarıyor.