Lüks bir ortamda yudum yudum en sert içecek ... Viski ... Elit kesimin sıkı içicilerindensin. Yarım bardak viski + iki parça buz için adam bile öldürürsün (:
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Tebrikler.Bu konuda gayet iyisiniz.Sizin yaninizdaki bay yada bayan oldukca sansli.Ornek olacaginiz cok insan var bu konuda.Romantik olmak kolay degil ama siz hakkini veriyorsunuz...
Siz, her daim efendisiniz. Herkese kendiniz kabul ettirmede inanılmaz bir beceriniz var. Yalnız kendinizi mi? Düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve önerilerinizi de. Çünkü öyle kılı kırk yaran, öyle mükemmeliyetçisiniz ki, her şeyin en iyisini en doğrusunu bildiğinize inanıyorlar.
Evlilik kurumunu sorgulamaktan kendinizi alamıyorsunuz. Bu nedenle evlenip evlenmeyeceğinizden emin değilsiniz. Bir yanınız bu kuruma kötü gözle bakmamaktan yana. Öte yandan hayat yolu çetrefilli... Yalnız yürümek kolay değil. Paylaşmadıkça da zevki yok. Size evlilik üzerine kafa yormuş biri gerekiyor. Olabilecek her türlü aksiliği öngörsün. Birikimiyle entelektüel beklentilerinize cevap versin. Onunla her türlü konuda konuşup fikir alışverişinde bulunabilin. Bilgi ve görgüsü ile çevresindeki herkesin saygısını kazansın. Ayrıca en iyi dostunuz olsun... Mutluluklar dileriz…
Kendine çeki düzen ver bence çevrendekiler rahatsız olyor senden
Çok ayrıntıcısınız, hem de çok. Makul ve mantıklı bir sebebin sunulmadığı, daha iyisi tarafınızdan bulunmadığı hiçbir şeye inanmanız mümkün değil. Sizin için yalnızca, bilgisini akılcı yollarla elde ettiğiniz haller, olaylar ve şeyler geçerli. Ama bilginin mutlaka kanıtlanabilir olması da gerekiyor. Analitik bakış açınızla, zaten siz deşmişsinizdir konunun altını üstünü. Çok düşünüp, kılı kırk yarmışsınızdır… Bu kadar da düşünmeyin canım! Bazen çok karmaşık zannettiğimiz şeyler aslında fazlasıyla basittir. Arada ağları sıkı örmemek, size de rahat bir nefes aldıracaktır.
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Hayat Senin Gibi İnsanlarla Dolu Olsa Keşkeee ... Kop Coş Eğlen !..
Klasik eski cağdan kalma ama gösterisli bi efsane sehir güneydoğunun inanılmaz antik cağ sehri
Aşk senin için bir tutku.Biri senden mi hoşlanıyor?Onu itiraf ettirmek için elinden geleni yaparsın ve tam bir aşk yaşarsın !
Ela göz,kumral,erkek
Birbirinize ihtiyaç duyuyorsunuz. Gün içinde sık sık araşıyorsunuz. Bazen bahaneler uyduruyorsunuz. Bazen de “sesini duymak istedim” cümlesi yetiyor. Gelecek planları konusunda biraz aceleci davranıyor. Yanınızda başkaları varken bile bir eli hep üzerinizde. Sanki “O burada işte, benim yanımda” diyor. Aşk ihtiyaca dönüştüğü gibi, ihtiyaç da aşka dönüşebilir. Bir zararı yok diyorsanız buyurun devam edin. Zaman içinde karşılıklı sevgi, saygı ve güven ilişkisi oturtabilirseniz mutlu sona erişirsiniz. Ama ben tutkulu bir aşk istiyorum diyorsanız, bu ilişki pek size göre olmayacak.
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Sizi seven kişinin baş harfi K çevrenizde ki K'lere dikkat edin.
1905 de kurulan istanbul ekibi tarihi basarilari ile doludur.Ulkeye ve muzesine getirdigi bircok kupa ile her zaman buyuklugune onder olmustur.Turkiye Super Ligindede en buyuk rakibi olan FENERBAHCE ile her sene birbirinden zorlu 1.lik yarisini surdurmektedir...
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Gözü kara cesur bi insansın, Ağır roman senin filmin...
O kadar kokoşsun ki adeta arkadaşların adını unutup bizim süslü kız diyecek ama sen boşver onları giydiğini yakıştıran aksesuar ve makyajsız dışarı çıkmayan bakımlı bir kızın nesi kötü ki..
Çevrendekileri koruyabilirsin tıpkı bella gibi
Sen Teddy'sin onun gibi günlük tutmaya bayılıyorsun.
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Senin zeka seviyen 1.sınıf hiç üzülme minik birlerle eğlenmek çok zevkli
Bıraktığınız bir işi bitirmek isteyeceksiniz fakat yine yarıda kesilecek. Gözlerinizle ilgili sıkıntılar yaşayabilirsinz. Bir bozukluk gözüküyor. Aile içinde parasal açıdan bir sıkıntı var ve bu sizi rahatsız ediyor. Eskiden kalma bir miras olayı gündeme gelebilir.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Malesef seni sevmiyor, belki sen onu seviyorsun ama ondan uzak durmanı tavsiye ederim en azından denemelisin çünkü bu kişi sadece kendi çıkarları için yada eğlence için seninle ilgleniyor. "O" kişi artık senin için bitmeli en azından kendin için bunu yapmalısın :(
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Evleneceğiniz kişinin ismi Z harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Mutlusun birazda uykucusundur ama iyi bir kalbin vardır
Kankan sensiz asla yapamaz hayatında en güvendiği ve en sevdiği bitanecik kankasısın KANKAN SANA BAYILIYOR ;)
Kankanız size çok değer veriyor ve aklında sizden başkası yok siz onun için çok değerlisiniz o hayatında hiç sizin gibi birine sahip olmadı