RAW ın en iyi güreşçilerindensin lakabın herkesin bildiği gibi THE GAME hayranların bi hayli çok ama hepsi Nigh Of Champions da yenildiğin için üzgün ama sen hep sevileceksin!!şuan Shawn Michalesle DX grununda maçlara çıkıyorsun!!!!
Psikolojik sorunların olabilir.Cenaze marşını seviyorsun.Birisi sana kötü bir hareket yaparsa o zaman onun vay haline!Bitirici hareketin tombstone piledriver pin.Senin adıııın Mark William Calaway yani kısacası The Undertaker.
Sınıfta bön bön bakınırlar daha siz soruyu çözmeden cevap verir sizi çileden çıkarırlar.Bu adamlar yüzünden derste hiçbir şey öğrenemeyen arkadaşlarımız bu tipleri çıkışta yakalar ve intikamını alır.Genelde zekidirler fakat bazıları ezber yöntemini iyi kullanır.
Ersun Yanal'ın 4-1-2-1-2'sine uymadığı için büyük ihtimal seneye yolcu.Burada profesyonel değil falan yazmıştım ama hatalı olduğumu kabul ediyorum.Arada ufak tefek anlaşmazlıklar çıksa da seviyoruz seni Yattara.
Masum,Eğlence amaçlı bi testti bu Fakat,Aramızda Gerçekten bi psikopat var,Damarına basıldıgında(Ki farketmez)Nezaman ne yapacağı belli olmayan harbi psikopatsınız.Arkadas listesinde olanlar Tedbirini biranönce alsınlar:)Eziyet Tarzınız;Döner Bıçağı
Ersin,hem şanslısın hem de şanssız patates kafa biriilesin ve herkes senle dalga geçicek ama başkaları değil bnm görüşüm önemli bu kadar doğal birisini hiç kaçırmam cnm ersinimmm
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD