Cekici ve populersiniz.. kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.. kendinden emin tavirlarinizla grup icinde liderlige yakişiyorsunuz
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Belieber çıktığına göre , fazla söze gerek yok yanlış yoldasın dostum . Bu dünyada EMINEM,JUSTİN TİMBERLAKE , BRUNO MARS,DR. DRE , ,50 CENT,ROSS LYNCH varken Bieber ne mk ?
Çok iyi... Okulunu iyi tanıyorsun ! Sen sayfamızın asistanısın
Sen zendaya gibisin disney chanelde en çok onu örnek alıyorsun :)
Unniler senin bir tanen. Oppanların da bir başka . inşallah hepsiyle tanışırsın amin :D
Gözü kara cesur bi insansın, Ağır roman senin filmin...
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
SELÜLİTLERİNE MAKYAJINA SAÇINA BAŞINA VE GİYİMİNE KAFAYITAKAN YEGANE KİŞİLİK
Sakinnsinn! çoğu şeyi içine atıyorsun ve bnlar birikince kaçmak istiyorsun! Tıbkı Fikret gibi...
Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Sevdiklerini kırmak istemeyen bir yapilari vardir. Kırıcı olmamaya çok dikkat ederler, çok asabi yaradılış da olmalarına rağmen bu böyledir. Bu yüzden hislerine hakim olmayı bilirler.
ÖNSEZİLİ: Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde !
Artık şu toz pembe gözlükleri çıkar... hayatta cadılıkta lazım :)
Biraz zenginsin ve bazı insanlardan nefret ediyorsun ve çok havalısın