Üff tam bir havalısın ve resmen star boy/girl havası veriyorsun😻
Gülüşünüz hissleriniz insanlara ayni şeylerle karşılı veriyosunuz
RapMonster olmak çok doğal bir duygudur. Herkes RapMonster olabilir. :D <3 (Pink boy <3)
Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.
Okesin , özgüvenlisin ama egolu degilsin calismadan basara biliyorsun zekisin derdini anlatmaktan hoslanmazsin ama baskalarini dinleyio tavsiye verebilirsin iyi birisin canim💗
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗