Hırslı,kendini kanıtlama isteği olan,kurnaz,gücü zeka ve cesaretin üstünde tutan,ailesinden çok kendi çıkarlarını önemseyen,ırkçı,düşmanını küçümseyen bir zalimsin.tabi iyi yanlarında var hırsın seni bir çok düşmanından daha zeki yapabilir büyük usta olabilirsin.gittiğin yoldan asla geri dönmezsin ama birinci olmak içinde hileye bile başvurursun.fazla liderlik takıntın var yen bunu :D
Sevdiğin kişi için her türlü zorluğu göze alan birisin. Onu incitmemek pahasına ne olursa olsun yaparsın. Bu özelliğinin iyi tarafı olduğu gibi kötü taraflarıda var.Bazen senin açından doğru olan şeyler karşıdaki kişi için olumsuz sonuçlar doğurabiliyor.bazı durumları tam anlamıyla anlamadan yanlış adımlar atıyorsun.biraz daha dikkatli olmalısın.unutma ki sevdiğinden ayrılan tek kişi sen değilsin!!
Kendinizi rahatlıkla kalp dostu ilan edebilirsiniz. “İyilik yap ve iyilik yap” diye bir söz olsaydı, eminiz sizin için söylenmiş olurdu. Ama bu kadar verici olmaktan hiç de rahatsız değilsiniz. İçinizden geliyor, yapıyorsunuz. Size göre, başkalarına yardımcı olmak veya mutlu etmek, sadece onlar için değil, tüm insanlık için faydalı. Zor bir karakter olduğunuz söylenemez. Hatta katılaşmaya başladığınızda, ısıyı artırıp erimeye koyuluyorsunuz vakit kaybetmeden. Böyle mutluysanız, ne güzel! Lakin kendinizi de ihmal etmeyin, hele hele mutsuz hiç etmeyin.
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Siz gerçek manada bir Kapitalistsiniz. Liberalist ekonomi modeli, dünyaya hakim olma ideali... Kapitalizmin temel niteliklerine hakimsiniz ve halkınız da sizi seviyor. Silahlı kuvvetler size saygı duyuyor ve büyük bir savaş çıkarsa eğer tüm kabiliyetlerinizi göstereceğinizden eminler.
Hayatınızdaki herhangi birşeyin değişeceğini düşünmek dahi istemi yorsunuz. Herhangi bir konuda karar vermek zorunda kaldığınızda mutlaka aklına güvendiğiniz birine danışıyorsunuz ve onun aldığı kararları uyguluyorsunuz. Peki hiç hayatınızdan sıkıldığınız ve “keşke” dediğiniz olmuyor mu? Asıl korktuğunuz başaramamak mı, yoksa başkalarının ne düşündüğü mü sizi endişelendiriyor. İçinizdeki sese biraz kulak verin, yapabilecekleriniz için kendinizi frenlemeyin. “Güven herşeyden önce gelir” kavramından biraz uzaklaşın. Unutmayın eğer hiç risk almazsanız, aldığınız risk ömür boyu sıkıcı ve standart bir hayatın size beklediğidir.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın