Bazen havalı bazen sevecensin.Çok dengesizsin.Ama tam kıvamını tutturmuşsun.Çok iyilik insana zarardır.Çok kötülük de aynı.Sen tam ortasısın
Test
ÇOK KISA OLDUĞUN İÇİN EN SANA UYGUN KAHRAMAN BU AMA ÜZÜLME BETERİN BETERİDE VAR
Birkaç hatan olduğu doğru ama bu oyunu bırakman anlamına gelmez!
Afferim sana kaç kitap okudun sen yavrumm salaklık testin 0 mütiştin yavrumm böle devam et amma fazla kitap adamı yorar bunu da unutma :D:D