Kötü kalpli kendini beğenmiş güzel ama kötülükten güzelliği karamış bir kızsın. iyi olmaya çalışsanda bazen etrafındakiler yüünden yanarsın seksi bir kızsın ama bu kötülüğün başına derter açabilir çünjkü kişilik özelliklerinde onun gibi sen bir şeymasınn HE BİDE ERKEKİSENDE HUYLARIN ONUN GİBİ :)
Takımını çok seviyorsun. İşim zor... Bak arkadaş Fener sana uymaz. Dünya'ya gözlerini kapamadan önce başka takıma geç. Hangi takıma mı? Tabi ki GS'ye. Olmaz diyorsun biliyorum. Offf. Beşiktaş'lı da ve Trabzonspor'lu da bu kadar zor olmamıştı. Gerçi onları da ikna etmek zor. Neyse. Ben seni ikna edemeyceğim. Hiç uğraşamam. Kal sen böyle.