Cok hassas ve narinsiniz. kolay aşık oluyorsunuz. ne cok utangac ne cok girişkensiniz. arkadaş grubunuzda kirilmamasi icin kollanan birisiniz.
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Sevgi önce *ben* yerine *sen* diyebiLmek; kendinden önce onu, onun mutLuLugunu dü$ünebiLmektir. Onun yaninda huzur buLmak, güven duymak; her ne oLursa oLsun yaninda oLacagini, seni sevegegini biLerek `kendin´ oLmaktir. Sevgi a$k gibi geLip gecici degiL kaLicidir.. Senin hisettiginde SevGi.!
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Su siralar olum size vakit ayiracak kadar musait degil.Sizin daha cok gecircek guzel gunleriniz var.Enerjinizi tuketmeyin hayata hep mutlu ve guler yuzle bakin...
Seni kibar şey seni.Çok sevimli ve kibarsın.Seviliyorsun kibar insanları herkes sever.
Senin ruh eşin soyeon Rider ruhlusun soğuk gözünsende değer verdiklerine çok samimisin ilişkide baskınsın