En çok Dipper (Dipır)'a benziyorsun. Zekisin, eğlencelisin ve maceraperest bir kişiliğe sahipsin. Sadece bazen sakar ve çekingen olabiliyorsun. Yine de gerektiğinde atılgan ve cesur olabiliyorsun. Araştırmayı ve mantık yürütmeyi seven birisin. Soru işaretlerini ortadan kaldırıp, gizemleri çözmeye bayılıyorsun... Yine de sana göre gizemleri çözmeye ayırdığın vakitten daha değerli bir vakit var; sevdiğin kişilerle geçirdiğin vakit...
Sen tam bir gurdalsin hem acımasız hem sabırsızsin ve aynı anda 3 kadın /erkek idare edebiliyorsun sadıksın
O kadar kötü birisinki dünyayı yok etmek istiyorsun git bidaha test etme bunu yalvarırım kardeşim ya :D çok can sıkıcısın ve inatçı
Sende onun gibi iyi kalpli sin ama biraz daha cesur olmalısın arkadaşlarına ve ailen çok bağlısın
OLDUKÇA SAVAŞÇI RUHLU,GÜÇLÜ VE FEDAKARSIN.İNSANLAR CANINI YAKARSA ONLARIN CANINI DA ALIRSIN.
Oldukca hızlı birisin hemde eğlenceli.
Sen tam Thanos’sun. Dıştan ne kadar garip dursanda için çok iyidir. Belki Dünyanın bile en eğlenceli kişisi olabilirsindir. Auran her zaman çok yüksektir.