Bravo! Sen Rei´sin. Çok yardımsever birisisin. İnsanları üzmemeye çalışırsın. İçin iyilik doludur. Ve mutlu etmeyi seversin. Ama kendine de dikkat etmen gerekir.
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
ÇOK mantılısın ve sorumlu bir kişiliğe nsahipsin.Dissipli bir karakterin var.Ormancılık gibi bitkili şeylerden hoşlanıyorsun.
Eger güç ve inançla hareket ederseniz isteklerinize kolayca ulasabilirsiniz. Karamsarliktan kurtulup, zorluklarin ötesine bakmalisiniz. Bunu herkes yapamaz ama siz bunlardan sıyrılmak için yaratılmışsınız.
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Halk arasında inek diye tabir edilebilirsin. Bazıları senin güvenini kazanmış bile. Ama bazı havalılar seni çekemiyorlar. Biraz da utangaçsın.
Sen de bizim üzümlü kekimiz Jeongyeon' umuz gibi olgun bir insansın değişik hobilerin var💖
Oldukca sakin birisin sorunlarini disariya yansitmiyorsun!
İlişkide Pasifsin, yüksek standartların yok çevren tarafından çok güzel bulunuyorsun ve sakinsin
Sende Kazuha gibi çok iyi bir idol olabilirsin ❤️
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Lisa kendinden emin cesaretli bir insan ve Lisa senjn ruh eşin
Senin ruh eşin miyeon sen hem havalı hemde tatlı içine kapanık birisin ilişkide pasifsin
Jojo kadar cici bir yüzün var umarım bu saf güzelliği hiç bozmazsın..
Belli ki JungKook gibi tatlış ve eğlenceli birisin...
İyi kalpli,havalı ve Resim çizmeyi seven birisin.Sevdiğin insanlara samimi davranırsın.Gerçek bir Hyunjin
Tek başınasın ve bundan zevk aLıorsun.. Kalabalığı sevmiorsun diyelim :)
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
Sen serkansın serkan gibi aşkını seversin dürüstsün
Çekik Bir biasın var o çok tatlı o senin ona kimsesnin yavşamasına izin verme
Böyle şeker bir kediyi hakettin. Dikkat et onu uyandırmak zor olabilir.
Denizlerin altinda masmavi sularin icinde yasayan guzel ve sevimli bir deniz kizidir.
Evleneceğiniz kişinin ismi S harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sevinç:Evet, Heyecan:Biraz, Psikologluk:KESİNLİKLE!
Pazar, Cumartesi ile Pazartesi arasında, haftanın yedinci ve son günüdür. Eski medeniyetlerde yılın ilk günü olarak kabul edilmiştir. Örneğin, birçok Avrupa dilinde bu gün Güneş Günü anlamında sözcükler (af:Sondag, als:Sonntag, ang:Sunnandæg, da:Søndag, de:Sonntag, cy:Dydd Sul, is:Sunnudagur, kw:Dy' Sul, la:Dies solis, lb:Sonndeg) kullanılır. Anadolu'da Girey ya da Gira kullanıldığı da görülmektedir. Eski Türkçe'de bu günün adı Yetinç/Yedinci dir. Pazar günü birçok ülkede tatil günüdür. Uluslararası normlara uygun olması için Türkiye'de de Pazar günü tatil günü olarak kabul edilmiştir.
Rap canavarı ya daha iyi bi rapcı olamaz skjdgcfsyoz
Sen çok içine kapanık birisin ama kimse seni anlamak dinlemek istemediği için birazda emosun
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Seni okutan hocalara bişi derdim ama öğretmen kutsaldır :p neyse... Olsun dert etme senden kötüleri de var...
Geçmişinle övünmekle pek haklısın çünkü sen eskiden bile insanları daima medeniyete çağıran biriydiin tebriklerr
Hava özelliği gösteren insanlar kendilerini üzüntülerinden endişelerinden vb. kötü şeylerden soyutlayabilirler. özgür olmak gezmek (rüzgar gibi) içlerine işlemiştir.moralleri yüksek ve neşelidirler (hava olmadan canlılar yaşayamaz)
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄