Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Pardon ama sen her b.ka sinirleniyorusn! Bazen gerçekten kaba ola biliyorsun. Aynı zamanda öfke ve sinir problemlerin var.
Fenerlisin size göre en büyük sizsiniz ama bana göre öle deil :D
Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!