Özel hayatına düşkün(ser verir, sır vermez yani). Ağır başlı, sessiz ve tutucu olan Yedi, bu özelliklerini aşırıya götürüp soğuk ve ilgisiz de olabilir. Yaratıcı bir yanı olan Yedi eğer kendisine kötü davranan anne babanın bulunduğu bir ev ortamında yetiştiyse son derece içine kapanık olacaktır, ancak aksi bir durumda yaratıcılığını iyice geliştirecektir. Ayrıca kişilik hanesinde Yedi olan bir insanın, çevresindeki insanlar üzerinde manyetik bir çekiciliği ve bir güç aurası olacaktır; insanlar onun karşısında kendilerini huzurlu hissedeceklerdir ama bu kişi, karşısındaki insanın yüklerini gerektiğinden fazla taşıma eğiliminde olacaktır. Ayrıca Yedi insanlarının yaratıcı bir kişiliği olur ve daha fazla dışarıya çıkıp, kendini çok fazla çekingen hissetmemesi gerekir. İlişkiler sırasında 'elde edilmesi zor' insanı oynamayı sever; ama bir kez onunla ilişkiye geçmeyi başardığınızda sizi çok ciddiye alır. Gelecek konusunda temkinli ve çoğu zaman da gelecek korkusu duyan Yediler aslında genel olarak bir şeyleri kaybetmekten korkarlar. Kişilik hanesinde Yedi olan birçok insanın zor yaşam yolları ve dersleri olur. Adeta ruhsal olarak gelişmek için oldukça yüklü bir yapılacaklar listesi ile bu dünyaya gelmiş gibiler ve bu nedenle de yaşamlarında birçok ders yaratmakta ya da bu dersleri kendilerine çekmektedirler. Elementi Su'dur. Duygusal, yaratıcı, mahremiyetlerine düşkün insanlardır. Güvensizliklerinden kaynaklanan gelecek korkularını para biriktirme yoluyla aşmaya çalışırlar. Elde edilmesi zor insanlardır fakat ilişkiye girdikleri insana gerçek bir bağlılık gösterirler.
Duygu-mantık dengesinin mükemmel olması, size hayat boyu doğru karar olarak geri dönüyor. Kendinizinkiler dahil, bütün sorunlara uzaktan bakarak gereken manevraları yapabilme yeteneğiniz sayesinde yapıyorsunuz bunu. Bu da sizi yargıç yapıyor. Zaten bir denge insanı olarak adalet duygusunun çok iyi gelişmiş olmasının sürpriz sayılmaması gerekir. Yine de pişmanlık yaşamama adına duygularınızı fazla bastırmamanız önerilir. Fazla özverilisiniz. Başkalarına olduğu kadar kendinize de adil olun. Biraz kendiniz için yaşayın.
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Avrupaya korku salan dünyayı titreten büyük Türk kahramanı.Büyük Türk-Hun Imparatorudur.Tuna kiyilarindan Çin Seddine kadar uzayan imparatorlugun tek hakimi oldu. 750 bin kisilik ordusuyla Galya sehirlerini alt üst etti. Orleansi kusatti. Kuzey Italyayi silindir gibi ezip geçti. Avrupayi titreten bir cihangir oldu. 453 yilinda öldü.
İşte sen tam herkesin evlenme hayali kurduğu birisin aferin sen gibi adamlar sayesinde ülkemizin nüfusu artıyo :))) Yalnız senin tutumlu dengeli yaşamının değerini insanlar gençlik yıllarında anlayamazlar eğer insanlar seni anlayamayacak yaştaysa hiiç üzülme geleceğin parlak gözüküo en azından mutlu bi yuva sana gülümsüyor :))
En başarılı Osmanlı Padişahı.Çağ değiştiren ve İstanbul'u feth eden lider.. Dürüst,namuslu,hoşgörülü ve saygılı birisin.Çok kültürlüsün;okumayı araştırmayı yeni şeyler öğrenmeyi seviyorsun.Hümanistsin,adalet ve eşitlikten yanasın.Gösterişten yana değilsin,sadesin çünkü kimsenin senin hakkında ne düşündüğü umrunda değil.İman dolusun,inançlısın..Önüne bir hedef koymuşsan eğer onu yapmak için karşına ne gelirse gelsin kim çıkarsa çıksın ezer geçersin,asla pes etmez,kafaya koyduğun bir şeyi mutlaka yaparsın,başarılısın.Sen nereden geldiğinin ne olduğunun farkında olduğun için asla insanları küçük görmezsin.Çevrende sevilen birisin,popüler ve sempatiksin.Ayrıca insanlar bir çok konuda sana danışırlar..
Bazen yolda yürürken rastlariz, bazen en yakinimizda bulunabilirler. "Bu ikisi bir araya nasil gelmis?" diye düsünürüz. Kendi basimiza geldigi de olmustur, pedini saga sola birakan bir kadin ya da televizyondaki futbol maçini seyrederken daha önce hiç duymadiginiz küfürler eden bir adam. Aman Allahim?" dersiniz. Ama olmustur bir kere. Her askin olanaksiz bir tarafi vardir gerçi, çogunlukla bunlari görmemeyi yegleriz. Ama bu olanaksiz taraflar bazen o kadar agir basar ki, askin hem kaynagi, hem iddiasi, hem motorize gücü, hem de terminatörü olurlar.
Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....