Sen tam bir cadısın.kötüLükten zevk alıyorsun oldukca bencil her zaman kendini düşünen ruhunu seytana satmış bir cadı.unutma kötüLükten kime fayda gelmiş ki sana gelsin.umarım dogru yolu bulursun bir gün...
Hep kendini göz önunde bulundurmak istiyorsun.Herkezi küçük görüyorsun ve hep bir savaş halindesin.Herzaman kazanamazsın artık bu huyundan vazgeçmelisin.
Herkes seni ezik görebilir ama minecraftın en güçlü normal moblarından birisin normak dünyada herkes senden kromasada nether de bağırırsan herkes altına sıçar. En önemli özellikde malm la sesler çıkarırsın. Sülalenle netherde herkese dalarsın.