Valide Sultan'a çok benziyorsun.Çevrendekilerin sana itaat etmesini ve saygı görmeyi bekliyorsun.Fakat pekte adaletli sayılmazsın.İki insanın arasına girerken tereddüt etmeden haksız olduğunu bildiği halde sevdiğin kişiyi kayırırsın.Bu huyundan vazgeçip kalbinin sesini dinlemeşisin
İŞİN SONU HAKSIZLIK OLURSA BUNA KARŞI GELEMİYORSUN. BU DA SENİN GÖZDEN DÜŞMENE SEBEP OLUYOR. HER KÖTÜ YOLDA UMUDUNU KESİP GERİ DÖNÜYORSUN. SENİN İÇİN KARARLI VE AZİMLİ OLMAN İYİ OLACAKTIR.
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Başın darda olsun-olmasın sürekli yalanlara başvuran birisin. "Aman canım, ne olacak." havalarındasın. Ama unutma, bu dünyanın bir de diğer tarafı var. Mazallah... Kendine çeki düzen ver, doğru ol, dürüstlükten şaşma.