Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Enstrumanlarla çok ilgilenmiyorsunuz ama müziğin içidensiniz ve güvendiğiniz şey sesiniz. Kendi başınıza sevdiğiniz bir şarkıya eşlik ederken, ya da müzik yapmayı seven diğer arkadaşlarınızla birlikte söylerken sesinizin iyi olduğunu hissediyorsunuz. Yine de unutmayın ki sesinizi de her enstruman gibi eğitim sayesinde daha iyi kullanabilirsiniz. Sesinizi eğitmek ve daha etkileyici şarkı söyleyebilmek istiyorsanız: www.gaeabaykus.com
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Arkadaşların seni özel görüyor ve sana KLAVYE olarak kalplerini ekliyorlar.
adı: kim hyun joong doğum tarihi: 6 haziran 1986 boy: 180 cm kilo: 68 kan grubu: B hobileri: yüzmek dans etmek futbol oynamak en sevdiği hayvan: aslan
Enerjik tatlı bir yapıya sahipsin gerçektende güzelsin hayallerini gerçekleştirmek için koş peşinden en güzellerini birisin kendini sev💛
Kendisi çok hoştur yaw <3 (Biasım olur kendisi)
Hiç bir pisliğe bulaşmadan düzgün bir şekilde yaşadın.Hırs yoktu fazla içinde ama yinede başardın evlendin. 2 çocuğun sıradan pembe panjurlu bir evin var. Ama 20 yıl sonra sen, bugün öğretmen derste yokken arkadaşlarına kağıt atmadığın , sınavda kopya çekme heyecanını yaşayamadığın için pişman olacaksın.
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Hayata karşı sert bir duruşun var.bu da seni diğer insanlardan ayırıyor ancak biraz daha yumuşak olabilirsin :P hayata karşı tabii..
Kahramanların da her zaman yanlarında olucak birine ihtiyaçları var di mi
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Akıl okuyabilirdin tıpkı edward gibi
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Okesin , özgüvenlisin ama egolu degilsin calismadan basara biliyorsun zekisin derdini anlatmaktan hoslanmazsin ama baskalarini dinleyio tavsiye verebilirsin iyi birisin canim💗
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen Liz´sin. Grupta hep komiklikler yapan ve onlara enerji ve mutluluk veren kişisin, Nefret alman için sebep YOK, Eminim seni çok seviyorlardır
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
SEN KESİMLİKLE JENNIE TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!İçedönük,çok tatlı,hayvansever nazik ve çok düşünceli birisin🌺
Ne sorsak bilecen neredeyse....hem bugün ki filmlere hem de gecmis zaman filmlerine karsı ilgin var....cok film izlersin ve bilgin de vardır hakkında...ama cok fazla paylasıcı degilsindir.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
Tutkunun akışkan çikolatasına kapılanlardansın belli oluyor =)
Harry Potter´ın bütün filmlerini seyretmişsin ancak tüm kitaplarını tamamen okumamışsın. Gözden kaçırdığın bilgiler var.
Sen bir Hufflepuff'sın! Özverili, Sadık ve Sabırlı. Hufflepuff'ın rengi sarı, elementi toprak, amblemi ise porsuktur. Ortak salon Hogwarts mutfaklarına girilen koridorda. Unutma, Hufflepuff artık senin okuldaki evin.
Sen Harry Potter'sın. Cesur bir kişisin. Başrolsün. Seni tanıyanlar sevebilir ama yanlış da anlayabilir.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen gerçek bir blink'sin! BlackPink'i iyi tanıyorsun. Çözdüğün için teşekkürler:)
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
Genelde boyu yaşıtlarından uzun olan tatlı ve sempatik birisi aegyo yu pek yapamayan sarı için ölen birisisin