Ayı cok iyi bilmiyorsun ama yinede seviyorsın ayın o tatlı beyaz ışınlarını eğer gerçekten ayı tanımak istiyorsan daha çok calışmalısın : sana kolay gelsin
Senden kaldımı yaw :D apacan tatlı birisin ama bu zamanda çok nadir seningibisi bu arkadaşın hanım hanımcık durduğuna bakmayın eğer kızdırırsanız gelişine bir yumruk yiyebilirsiniz