Cesur, ailesi için her şeyi göze alan, iyi, saf ve gözükara sen tam bir Ümit Tozlusun!
Asaf in biraz burnunu sürt aklı başına gelsin. Aferin sana go girl
Sevgilisini unutmayan her daim seven biri olduğu için
Kararlısın ve kolay kolay pes etmezsin. Sana güvenen birini yarı yolda bırakmazsın. Yaşadığın acılarla daha da güçlenirsin
Sevdiklerin için dünyayı dünya için sevdiklerini yakarsın
Sēn êftályasîn. Çœk güclu ve gūzelsin.
Zeki ve planlı birisin.Sevdiğin biri için canını bile ortaya koyabilirsin.İhanetten nefret edersin.
6. hissiniz hayatınıza yön vermeye çalışıyor. Ama siz bu gücünüzü köreltmek için uğraşıyorsunuz sanki. İçinizdeki sesi dinlememek için ısrar ediyorsunuz. Biraz beyin cimnastiğine ne dersiniz? 6. hissiniz küçümsenmeyecek kadar kuvvetli. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya çalışın. Bu daha ayrıntılıve uzun rüyalar görmenizi sağlayacaktır. Tabi bunları yorumlamaya çalışmayı da unutmayın.Size tanıdık gelen birşey gördüğünüzde ''ne tesadüf'' deyip geçmeyin. Biraz beyninizi yorun. İnanın buna değer.
Bencilsin.Kendin dışında kimse umrunda değil.Egon tavan yapmış.Bir an önce kendine çeki düzen vermelisin :(
Kurban vereneee ve Enerciii karışımısın askmm
Sen Necip Budak’sın. Çok iyi bir babasın, adın kötü bir iftirayla lekelendi. Fakat sen evladının gözünde en güçlü limandın.
Sen melihsin gerçekten guzel seviyorsun ve tarzin iyi
Sen Sanaçsın! İnsanlara gereğinden falza güveniyorsun. Sevdiklerine çok değer veriyorsun. Sevdiklerine kıyamıyorsun. Sevdin mi bebeğin gibi seviyorsun. Çok iyi niyetli birisin ama düşmanlarına karşı acımasızsın. Kinci birisin.
Sen aynı inci gibisin acıların var ama bunu dışa vurmuyorsun kolay bir insan gibi görünsende içinde çok güçlü şeyler var bunu sadece yeri ve zamanı geldiğinde yapıyorsun ilk önce sindiriyorsun sonra zamanın gelmesini bekliyorsunn
Sen Mara Zühre Yılmaz'sın çünkü para için her şeyi yapacak kadar zenginliğe mala mülke düşünsün
Sen elzemsin.Zeki güçlü savaşçı güzel ve biraz kaçık :)
Itır, zeki, mantıklı ve analizci bir karakterdir. Zorluklarla karşılaştığında stratejik çözümler arar, duygusal değil mantıklı kararlar alır. Liderlik yapabilir ve kriz anlarında soğukkanlıdır.
Sen Sedef Yankı Sarmaşık'sın. İçinde fırtınalar kopar ama kimseye belli etmezsin. Sessizliğinle konuşur, kırıldığını bile gözlerinle anlatırsın. Güçlü olmak zorunda kalmışsın, çünkü kimse seni gerçekten korumamış.
Sen Alaz Altuğ Spahi'sin. Sabırlı,rahat ve sakin birisin. Sevdiklerini korursun ama bazen istemedende olsa sevdiklerini üzersin. Duygularını hiç belli etmessin. Ama bir insanı nasıl teselli edeceğini iyi bilirsin. Pek güvenemessin.
Sen her şey için fazla alıngan ve kırılgan bir yapıya sahipsin. Bilgisayar kullanmakta çok iyisin. İyi dövüşmeyi bilirsin ancak kullanman gereken anlarda kullanamazsın.
Sen Eftalyasın. Ağırbaşlı, çabalayan, sevdikleri için her şeyi göze alan biri, çok konuşan
Sen Rainbow Dash'sin. Dışardan bakılınca soğuk ama sadece sevdiklerinin yanında çocuksu hareketlerinin olduğu🤍
Sen cidden tam bir Soner'sin ya hayatın zorluklarına karşı bir şekilde yaşama tutunmayı başarıyorsun,böyle devam ett (Nehir'den çok Soner olamazsin yalnix😜)
Güçlü sert fakat senin yanında tam bir aşk adamı senin için dünyayı yıkar sonra gelir sana bi şeyin yok dimi der
Sevdiğine sevimli ve bağımlı sadık ve güvenilir sevdiği için kurşunların önüne bile atlar
Fırtınanın içinde bir yapraksın sen. Bu fırtınaya karşı güçlü olabilecekmisin? Çünkü Fırtanın takendisi bir Ayaz var karşında.
Vaovvv! Senin sevgilin Tugay Demir Çeviker! Bir damla göz yaşı= Bir bina Sen onun sevgili avukatısın. Mutluluklar dilerim❤️🔥
Sen tam olarak bir Eftalya Atalar'sın. Sadece onun vibe'ını vermekle kalmıyorsun. Sen tam olarak bir Eftalya'sın. Senden bir avukat olmak potansiyeli seziyorum.
Sen Sedef Yankı Sarmaşık'sın. Kendi kafan göre takılıyorsunuz ve insanların ne dediğini hiç umursamıyorsun, eğlencelisin, arkadaşlığa önem veriyorsun onlar için her türlü fedakarlığı yapabilirsin. Sana tamda Alaz Altuğ Sipahi gibi biri yakışır.
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Sen Mutlu'sun! Pozitif bir kişiliğin var. Enerjin ile ortama neşe saçıyorsun. Ama o mutluluğun arkasına saklanmış derin acıların var.
Sen Mutlusun! Onun gibi hayatta ne yaşarsan yaşa bitmeyen bir enerjin var! Bir gökküşağı gibisin! Etrafa neşe saçıyosun adeta! Kıvırcık saçlarını sevecek bir Grey arayışındasın!
Sen tıpatıp Heline benziyorsun hem eğlenceli hem de sinirlisin
- birkaç nokta kaçsa da konuya hakimsin-
Pusat kadar iyi yüreklisin ve yeri geldiğinde çok ciddi olabiliyorsun!
Başkasının sevgilisini öpmem(şüpeli İyi kalpli olmam Saflığından vazgeçmem
Kendine has bir güzelliğin var,intikam ateşin çok fazla
Sen emily sin yılmaz ve bir okadar sinsisin
Sen çok az konuşan kendi köşesinde yalnız başına mutlu ve umursamaz bir insansın, diğer insanlar ile iletişim kurmayı sevmezsin ama gerekince çok öfkeli ve beklenmedik olursun
sen GÜRKANSIN güvenilirsin arkadaşlığa çok önem verirsin sevdikleri için her şeyi yapabilecek bir karaktersin insanların hayatını kurtarırsın doktor kişiliği ile de bilinirsin
Sen Mutlu Sarca'sın, gruptaki en zeki kişisin. Oldukça eğlencelisin, insanları kırmamaya özen gösterirsin ama sinirlenince bambaşka birine dönüşürsün, sevdiklerinle uğraşmayı seversin, yeteneklisin ve insanları kolaylıkla şaşırtabilirsin...
Çok inatçısın aynı zamanda hayvanlara vb. Çok özen verirsin
Sen tam bir pilotsun. Uçaklara bayılıyorsun ve gökyüzünü seviyorsun. Eftalya'yı unutmayalım:))
Sen Tugay Demir Çeviker sin. Acımasız ve aynı zamanda pammuk gibisin. Dik duruşların, boyun eğmemelerin, her şeyin seni çekici kılıyor.
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...