Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Sen sungyeol sün, sen parfümünü hiç yanından ayırmayan, kulaklarına önem veren birisin. şarkı söylemeyi dans etmeyi seviyorsuun ama bazı nedenlerden dolayı dans edemiyor veya şarkı söylüyemiyorsun.
Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Sen Seong Gi-hun'sun! Cesaretin seni ön plana çıkartıyor marhemetli ve vicdan sahibi birisin ve intikam için elinden geleni yapabilecek güce sahipsin.
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Doğanın ve huzurun rengi diyebiliriz yeşil için. Aynı zamanda güveni de simgeler. İnsanlar sana güveniyor. Bir sorumluluk aldığın zaman tam manasıyla yerine getireceğini biliyorlar. Verdiğin sözlerde duruyor ve hiç kimseyi hayal kırıklığına uğratmıyorsun. Ayrıca sanatsal aktivitiler konusunda oldukça yeteneklisin.
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
Çok zor durumlar yaşadın ama gerçek aşkını bulamıyorsun