Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
İnsanların ne dediği umurunda bile değil kendi tarzın ve kendi havan var diğer insanlardan seni ayıran şey ise müzik zevkin, eğer zaten Stray kids dinliyorsan zevkli biri olduğun soruşturulamaz.
Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Sende pharita gibisin sessiz sakinsin ama iş ciddileşince farklı birisi olursun vokal konusunda yeteneklisin güzelsin ve tatlısın ayrıca fotojeniksin
Sen Nam-ra'sın. Çok zeki ve güzelsin, Sessiz bir kişiliğin var ama etkileyici birisin. Aynı zamanda güçlüsün.
Herşeyden önce sen önemlisin biraz fazla egon var fakat bunun için sebeplerin var ve oldukça cesursun