Yaptigin hataLardan pi$manLik duymuyor, ke$ke demiyorsun. Dogru yoLdasin. Cünkü sende biLiyorsun pi$manLigin ve ke$keLerin hic bir$eyi degi$tirmeyecegini.. Tam aksine bunLardan kendine ders cikarip, düz yürüyosun.. Aferriiin sana hep böyLe oL.!
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!