Sessiz ve sakindirler ta ki doğru kişi gelene kadar. O kişi gelince açılırlar. Asosyal görünüşlerinin ardında sevecan tavırlar yatar.
Kahramanların da her zaman yanlarında olucak birine ihtiyaçları var di mi
Sen tam anlamıyla Bubblese benziyorsun...Sende onun gibi çok tatlısın.Fakat artık bebek gibi oyuncaklarla oynamayı bırakmalısın.=)
Sen kendini onlara sevdirip anlattıkça onlar inat edip seni anlamıyorlar yazık onlara sen seni kendi içinde yaşıyorsun
Çok tembel,işi gırgıra vuran,sapık birisisin...
İi ama kötü ve adrenalini seven irisin
Sen; paraya önem veren,parayı seven,sürekli konuşulan ve birazcık sinirli birisin..Tıpkı Bay Yengeç gibi..
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Kimin nasıl giyindigi yada tarzının nasıl oldugu umrunda deil..sen sadece kendinle ilgileniorsun..kimseye bulasmıosun....kısacası kendi halinde yasayan sıradan bir insansın
Kadınları yemeyi çok seviyorsun aynı zamanda duygusuzsun ama bunu belli etmiyorsun.
Kendine neden güvenin yok. Biraz acılmalısın.
Sen Aşk Hashirası Mitsuri Kanjori'sin, tebrikler!!