Turk filmlerinde ya kotu adam ya da dostunu asla satmayan, olumune giden kisileri canlandiran ve sert yuz hatlari ile dikkati ceken aktor…akillarda kizarmis tavugu bir yandan isirirken diger yandan gulebilmesiyle kalmistir…
Süs makyaj benim neyime...giysilerin uymasıda çok önemli değil bn doğal halimle güzelim diye düşünüyorsun ama bence kendine biraz özen göstersen iyi edersin.
Mutlu ve güzel günler geçiren masumiyetinizle dikkat çeken bir yapı sergiliyorsunuz. Güzel yeşil çimenlerin arasında bahar havasında ufak sevimli bir görünüşünüz var. Tabi bir de otlanan ineklerin üstünüze basma riski var!
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz
Enerjik tatlı bir yapıya sahipsin gerçektende güzelsin hayallerini gerçekleştirmek için koş peşinden en güzellerini birisin kendini sev💛
Oyundaki müzik kutusunu çevirmeyince ne olduğunu hiç düşündün mü? Tabii kide hiç şüphe yok ki Puppet uyarı vermeden ekrana fırlıyor. Dene göreceksin...
Ferahlatıcı bir renktir. Zekaya yöneliktir ve mutlulukla iyiimser olmayı simgeler.
Gerçek aşk sana çok yakın,seni sevende saklıdır,sevdiğin çocuk senin gibi biri sana yakışan güzel bir çocuk olucak...
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
FNaF'ı biliyorsun ancak inandığın teoriler yanlış.
Charlie gibi nazik, gururlu,kibar ,mutlu, arkadaş canlısı ve sıcakkanlısın! Ama sinirlenince çok kötusun..
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Soğuk kanlısın.Okulda çok popüler olmasın.Seni kıskananlar var unutma.
Test cevaplarına göre yarı therian'sın!:0
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Çok sakin ve huzurlusun.insanlar seni çok seviyor ve bütün sıkıntısını anlatabiliyor. adeta melek gibisin.Bence bu meslek tam sana göre...;)
Sokak modası gibi sen hoşuna giden ve tarz olan herşeyi giymeyi seviyorsun.Eğer çok hoşuna giden bir kıyafetse pazardan bile alırsın .
Çok pozitif ve enerjiksin azcıkta psikopat. Bide seksisin
Biraz kibirlisin,kendini degistirmen gerekiyor