Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
Çok karışık duygular içerisindesin onları yok et
Kesinlikle judy'sin özellikle Zeynep'sen (nieh) macerayı çok seversin özellikle kuzeninle olunca.Pozitif kişiliğin var .
Çok güzelsin modadan anlarsın ve minik espirileri seversin parıltıya bayılırsın.
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Tam bir anne gibisin yönetici ve koruyucu vokal olarak mükemmel bir sesin var iyi kalpli ve etrafındaki insanları kırmamak için çok çabalayan.
Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Sen tam Thanos’sun. Dıştan ne kadar garip dursanda için çok iyidir. Belki Dünyanın bile en eğlenceli kişisi olabilirsindir. Auran her zaman çok yüksektir.
"Sen Dae-ho 388 numarasın. Korkak, masum ama gerektiğinde öfkelenip cesaretlenebilen bir yapın var."
Çoğu zaman dışlanan kişi olmuşsun. Sana değer verilmediğini hissetmişsin. Ama çok değerli olduğunu bilmeni isterim.
Maalesef çirkinsin. Kendine Bakmalı ve Çok güzel giyinmelisin. Çirkin olmaman için bunlar yeterli. Ama sakın üzülme çünkü artık güzel bir kız olabilirsin.
Onun gibi tam bir Balecisin! Harika dans ediyorsun!
Sen çok zeki sahibine sadık ve meydan okumayı seven ve oldukça iri bir köpeksin
Tam bir moda tutkunusun! alışverişe bayılırsın özellikle makyaj v.b şeyleri çok seversin!
Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
"Power" by Kanye West "Music of the Night" from The Phantom of the Opera "Home" by Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
Holda perisi fırsatlar yakalamanızı sağlayan Sylph'lerin perisidir. Doğduğunuzda kulağınıza şunları fısıldar: Her zaman ahenkli, uyumlu bir yaşamınız olacak Güzel ve çekici olacaksınız Ruhunuz hep taze kalacak Bunalımlara karşı koyacaksınız
Sevecen,sadık,nazik,akıllı ve bir o kadarda arkadaş canlısı.Evet bu köpek tam size göre.....
Arkadaslarina cok deger veriyorsun!
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen Rocky'sin . Kendine güveniyorsun ve dans etmeye bayılıyorsun.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗