Su, Bir Çağlayana Eşlik Ediyorsa Enerjisi Çok Yüksektir. Bir Göle Dönüştüğünde Duruluğu ve Sakinliği ile Dinlendirebilir. Yağmurla Koşuşturuyorsa Güneşle Anlaşarak, İnanılmaz Bir Gökkuşağına Dönüşebilir. Su Burçlular De Suyun Bu Coşkusuna ve Değişikenliğine Sahiptirler. Su grubu burçlarda doğanların en önemli özellikleri, olaylara yaklaşımlarının son derece duygusal olmasıdır. Duyguların, onlara hayatı dolu dolu yaşamak için verilmiş nimetler olduğunu düşünürler. Çoğu zaman üzüleceklerini bilseler bile aşk ve sevgi için, bir ilişkiye dalmayı göze alabilen, gözü pek tiplerdir. Ama iş yaşamında bunu yapmazlar. Çok hassas ve yoğun duygular taşırlar. Bu nedenle çabuk kırılabilen ve yapılan hiçbir şeyi kolayca unutmayan Su grubu insanı, biraz da kincidir. Şüphesiz, bu denli duyguları zengin insanların hayal güçleri de oldukça geniş, sezgileri çok güçlü olur. Yaratıcılık potansiyellerinden ötürü sanat dallarında çalışmayı tercih edebilirler. Sanatçıların ve yaratıcılıkları güçlü kişilerin doğum haritaları incelendiğinde, mutlaka Su grubundan bir burçtan olduğu, değilse bile Su burçlarından güçlü etkileşim aldığını görebilirsiniz.
Ponpon kuyrugunu işine geldiğinde sallayarak yürümesi ve rakiplerini erkek olsalar da dudaktan götürmesi (dikkatimi çekti de neredeyse tüm Warner Bros karakterleri erkek) hakkındaki eşcinsel iddialarini pekiştirmektedir. Kırıldığında kulaklarını indirir, o durumlarda süper sevimlidir ipnetor.
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Şuan WWE de RAW da güreşiyorsun ve WWE şampiyonu sensin bunu Night OF Champions da Triple H ve John Cena yı yenerek kanıtladın ama biraz hileci ve korkak bi kişisin tek başınayken çok zorlanıyorsun ama güreşçi grubun olan The Legacy le seni yenen yok sadece slip giyerek sahneye çıkıyorsun senin takma adın RKO!şuAN WWE DEN ATILMAN SÖZ KONUSU I QUIT MAÇTA HERŞEY OLACAK!!!
Oldukça kurnazsın ve tehlikeli bir rakipsin.Genelde rakibinin hatalarıyla maç kazanıyorsun.Maç içinde genel taktiğin rakibinin sana arkasını dönmesini beklemek ve kalkar kalkmaz beklemediği anda deyim yerindeyse tos atarak yere deviriyorsun bitirici hareketin de bu yani spear.Senin adın Adam Joseph Copeland yani Edge.
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.