Sen mükkemmelsin. :) Aynı zamanda renkli. Seni tanımayan yok. :) Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. :) :)
Test
Karizmatiksin
Çok Güzel Yardımsever Dost Canlısı Ve Şarkı Dinlemeyi Ve Söylemeyi Çok Seven Birisin
Seninle gurur duyuyorum . Çok iyi bir Lovatic'sin ;)
Sen çok iyi bir dostsunnn
Sen Martina stoessel ' sin
Kızların Çok sevdiğin Erkeklerin Kıskandığı Top :D
Tatlı,korkak,ve dost canlısısın
Sen tamamen çılgın maceraperest bir insansın aynı taylor :))
Eğlenceli,güzel,neşeli,müthiş bir arkadaşsın.Çok güzel şarkı söylüyorsun,Dansda ediyorsun.Kısacası FEVKULADE'sin...
Şuan farkında bile değilsin .En sevdiği renk kahverengi olan kaç inasan tanıyorsun?Eminim çok azdır.Sen kendine özgü birisin.Hiçkimseyi taklit etmezsin .Tıpkı bir ressam gibisin
Herşeyinle çok güzelsin göz kamaştırıyosun
Birada kendini düşün cnm.. :)
Sen deby gibi dürüst ve masumsun disney chanelde en çok onun filmi ''Jessie'' çok seviyorsun
Tatlı bir hayvan