Siyah ve kestane saçlılar hem yapı hem de yaradılış bakımından sarışınlardan çok farklıdırlar. Evlerini çok severler. Alıştıkları hayattan ayrılmak onlara ölüm gelir ve galiba biraz da tembeldirler. Sarışınlardan daha az sabırlı, daha tedbirli, daha düşünceli, daha ağır ve titiz olurlar. Enerjilerini özenle kullanmasını bilirler. Sac rengi koyu olan bir insan titiz ve dikkatli olduğu için ayrıntılı işlerde çok başarılı olur. Sanat kabiliyeti ve sanat sevgisi kuvvetlidir. Sadık, doğru ve çok zaman dindardır. Sarışınlardan daha anlayışlı daha müsamahakardır.
Yok kardeşim senin amacın okumak değil! Okulda karı kız peşinde misin nesin? Tabi bu laf erkekler için geçerli! Eğer kızsan kesin koca arıyorsun sende! Ayrca üniversite okuyorsan eğer nasıl ordasın şuan çözebilmiş durumda değilim! Kesin kopyadır yaa kesin! Ne diyim ben sana bilmiyorum ki! Yazık babanın parasına ya walla yazık! Giit Sanayide kendine bi iş bul ya! Bir yerden mesleğe başla sen! Demirci, tornacı, kaportacı falan...
Yay burcu insaninin içinde hiç bir kötülük yoktur. Onu yargilarken hasin olmayin. Iyi niyetlidir. Kendisine sempati duyulmasina ihtiyaci yoktur. Ondaki essiz anlayis, zeki ve atesli davranislar, genellikle Yay'i basarili insanlar arasina sokar. Yay'larin en belirgin özelligi dobra olmasdir. Yapmacik ve aldatmaca onlari dehsete düsürür. Yerinde duramayan insanlardir. Hareketsiz durmaktan nefret ederler. Hizi severler. Yay insani herhangi bir tehlikeden kil payi kurtulmak kadar hiçbir seyden zevk almaz. Ona göre gerçek gerçektir. Yay'in aklindan, kalbinden geçen hersey hemen hemen aninda dudaklarina dökülür. Tipik bir Yay'in çocuksu bir yani vardir. O, yasamin ciddiligini kabul etmek istemez. yay'lar dikkatsizce bir iliskinin içine atilirlar,aylarin en kötü huylari arasinda siddetle öfkeye kapilma egilimi, asiri sismanliga ve alkoliklige yol açan, çok fazla yiyip içme tutkusu ve sir tutma yeteneginden yoksun oluslari sayilabilir.Asla yalan söylemeyi beceremez. Atilgan ya da çekingen olsun, bu cömert idealist, hayat boyu neseli ve umutludur.
Faşist Lider..Almanya'nın führeri,yahudilerin düşmanı.. Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.