Sen koca bi pisliksn. konsmadğın zamanlar icinde birşeyler planlosn.Doymak bilmiyorsun.Yemek yerken hiç konuşuyorsun.
Test
Büyüyorsun.
Defans
Kızaca itmensin
Beyazıt Öztürk....xD
Belki öğrencilikten kalma alışkanlıklar, belki kan çekiyor, belki de doğma büyüme oralısın. Ama tipik Eskişehir'li özellikleri var sende. Muhtemelen en az 1 kez çiğ-börek tatmışsındır!
1 doğru : Milletvekili