Buqün çok sevimlisin etrafına neşe saçıyorsun...
Sen jisoosun lider ruhlusun ve en sevdiğin renk mor! Ve en sevdiğin şey sosyal medyada gezmek!!ve genelde ciddisin,ama büyülüyücü bir güzelliğin var ayrıca,hayvanlara zaafın var!!!
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Waoww...güzelliğiniz göz kamaştırıyor doğrusu....
Kıtır kıtır ye crax'ını.. En yenisi patlamış mısırlı crax..Denemenizi öneririm..
Kankan seni herşeyden çok seviyo!!Onun değerini bil.Senin için herşeyi yapabilcek konumda..
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen o kişiyi gerçekten çok seviyorsun! fakat bu sevgin ayrıca takıntı, onu ne kadar sevsende başkalarını onun için incitmeyi göze alabilirsin. Ayrıca çoğu konuda içe kapanıksın,Ya fazla yada çok az arkadaşın var ve biraz rahatlamaya ihtiyacın var!!!